Tuesday 6 November 2012

SAHABAT KU DIAMBANG KOTA LUKUT 2012

 Assalammualaikum.. :)
dah lama tak update blog...rase dah berhabuk blog aku...hampir sebulan rase nye la...hehehehe(senyumm)..tapi sekarang ni aku bukan nak ckp kenepa lame tak update, 2 hal lain..sejak 2 menjak nie...aku selalu keluar rumah bersama kawan2 aku....5 sahabat rakan taman diambang kota aku yg tak bolah aku lupa kan...hehhe...yg pertama MUHAMMAD FITRI AFFENDI,SYAHEIR ZUL,SYAFIQ, and yg sorang nie aku jarang jumpa cbb die asrama...nama dia AMRI..dulu rapat lah..sekarang susah sngt nk jumpa..biase lah masing2 semuanye bizi body..haha..tapi kalau korang nk tahu siapa diorang ni...nanti aku cerita pengalaman aku dengan diorang..
 baru2 nie kotaorng nk merancang nk ke HUTAN LIPUR GUNUNG DATUK dekat RANTAU kodd....tapi nak buat mcam mane hujan je...hujan nie hujan rahmat juga..jadi tak dapat lah nk kitaorng pergi GUNUNG DATUK..tunggu cuaca rede semua nye...tapi yg kurang nye dngn diorang ni tak xtream lah...die tak suka berjelajah yg lasak2...biase ar semua nk ikut kepale sendiri kate kan...haha...
okey sampai sini sahaje lah aku nk mmpersembahkan cerita aku yg tak seberapa BEST nye...haha...okey jumpa lagi..
WASALAM..

No comments:

Post a Comment