Wednesday 11 April 2012

angan menjadi orang atas

ASSALAMMUALAIKUM...

haiii...rakan blog..w/pon korang bace tapi tak follow korang tetap follow jgk...(follow dlm hati)..hari nie aku nak cerita pasal aku..sebab tak habis2 merepek2 je cerita..haha..
korang bace tjok besar dekat atas..and cube tngok gmbar2 dekat bwah2 nie..meste korang da faham ape mksod aku..so x payah lah nk bagi taw ape maksod dye...ok!!!
*ape cita2 aku..??sebenarnye byk cite aku...tp amik tiga je lah...mmg dekat2 dengan tjok nie...cita2 aku yg petame kapten kapal terbang..w/pon aku belajar x seberapa tp cita2 ku tetap tinggi ke langit..itu baru cita 1..yg kedua ilah pramugara(steward)...aku nk jadi steward sebab aku penah memahami seorng bepengalam jdi pramugara..nama die en.kamarudzaman mustafa...aku berjumpa die time balk dari haji...so knl2 kan diri sume...lpas jdy kwan aku btnye lh dngn dye "best x jdy pramugara" dye best...w/pon bejauhn dngn family tp akn tetap bejumpa...klau nk merantau pn percuma...haha..2 yg best uh dngr...haha...ok yg kertiga cita2 aku lah mekanikal aircraft..sbb nie pn penglam dri arwah ayah aku jugak...w/pon ayah aku da x de..tp aku ttp nk jdy sperti ayh aku...haha...
dann ini lah yg cita2 aku inginkan..semoga aku dpt ape yg aku ingin kan..dengan berkat doa agr dpt ape yg aku ingin kan...ok smpai sini saja aku nk kongsokan dekat korang sume...klo pjagn korng mls pulak nk bca blog aku nie..hahhaok..wasalammmuuu..







.....................

No comments:

Post a Comment